וובמארק מערכות

בתאריך אוקטובר 19, 2020

מערכת ניהול לקוחות לעסקים קטנים – 5 טיפים להצלחה

וובמארק מערכות
וובמארק מערכות

לנהל עסק קטן בישראל זה לא פשוט. בכל תחום ניתן למצוא מבחר עסקים שמציעים מוצרים ושירותים דומים, והתחרות גדולה. כדי לנהל עסק קטן מצליח בישראל – חייבים להיות תמיד עם היד על הדופק, לזהות את צרכי הלקוחות עוד לפני שהם מודעים אליהם בעצמם ולשים דגש על חדשנות ויצירתיות. לכן, אם אתם מעוניינים למנף את העסק שלכם ולרכוש יתרון תחרותי, חשוב שתדאגו שיהיו ברשותכם כל הכלים שיכולים לסייע לכם בכך. אחד הכלים האלה הוא מערכת ניהול לקוחות לעסקים קטנים. מערכת כזו, שנקראת בלועזית customer relationship management או בקיצור CRM, ניתן למצוא היום במגוון גרסאות. המשותף לכולן הוא שהן מהוות אמצעי למיקסום תחום ניהול הלקוחות של העסק, ובכך מסייעות לשפר את תפקודו.

היום, בעידן הדיגיטלי, כל בעל עסק מבין שרכישת מערכת CRM היא צעד חובה בדרך להצלחה עסקית. יחד עם זאת, רכישת המערכת אינה מהווה ערובה להצלחה בפני עצמה. המערכת היא כלי, אולם צריך לדעת לאילו מטרות להשתמש בו וכיצד.

מערכת ניהול לקוחות לעסקים קטנים – מאגר מידע יקר מפז

ריכזנו עבורכם 5 טיפים שיעזרו לעסק שלכם לצמוח, בסיוע של מערכת ניהול לקוחות לעסקים קטנים.

  1. לנהל היטב את המידע אודות הלקוחות. הצלחתו של כל עסק מבוססת בראש ובראשונה על קהל לקוחות משמעותי. על מנת לגייס לקוחות חדשים ולשמר את קהל הלקוחות הקיים, חשוב לפני הכל לדעת לנהל בצורה מדויקת את כלל האינפורמציה שנאספת באינטראקציות השונות עם הלקוחות. יצירת מאגר מידע מקיף תאפשר לכם לקבל החלטות מושכלות יותר ולקדם את העסק. באמצעות מערכת ניהול לקוחות לעסקים קטנים, תוכלו לעשות זאת בקלות וביעילות.
  2. . להכיר את הלקוחות (וגם את הלקוחות הפוטנציאליים). ברגע שאתם מצליחים ליצור מאגר מידע אודות הלקוחות, תוכלו גם להפיק ממנו את כלל הנתונים שמלמדים אתכם על הלקוחות שלכם: על הצרכים, על התלונות, על ההעדפות, על קבלת ההחלטות ועוד. את כלל הדו”חות והנתונים הרלוונטיים, תוכלו להפיק על ידי מערכת CRM טובה.
  3. ביצוע בקרה על עמידה במטרות וביעדים. על מנת להצליח, צריך לדעת מהי הצלחה: להבין מה החזון, לקבוע מטרות ולהגדיר יעדים קונקרטיים שיובילו להגשמתן. על ידי מערכת ניהול לקוחות לעסקים קטנים, ניתן לבצע בקרה שוטפת על תפקוד העסק בכל רגע נתון ולהבין איפה העסק נמצא ביחס למטרות שהוגדרו. 
  4. השמת דגש מיוחד על שירות הלקוחות. כאמור, עסק ללא לקוחות אינו יכול להחזיק מעמד, ואילו עסק מצליח מבוסס על קהל לקוחות רחב ויציב. מצד אחד, דרך מחלקת שירות הלקוחות ניתן לאסוף מידע רב אודות הלקוחות; מצד שני, חשוב לדאוג שגם ייעשה שימוש במידע הזה וכן במידע שמופק מיתר המחלקות, על מנת לשפר את פעילותה של המחלקה, שנמצאת בקשר בלתי אמצעי עם הלקוחות עצמם. באמצעות מערכת ניהול קשרי לקוחות חשוב לעקוב אחר הביצועים של העובדים במחלקת שירות הלקוחות. בקרת ביצועים במחלקת שירות לקוחות חשובה במיוחד, על מנת לשפר את הטעון שיפור ולפעול לשימור לקוחות העסק בזמן אמת.
  5. עבודה עם ממשקים נוחים ויעילים – היום, כל עסק חייב לשלב מערכות טכנולוגיות יעילות ואיכותיות על מנת להתקדם ולעמוד בתחרות הרבה. יחד עם זאת, חשוב לדעת שלא כל מערכת CRM תתאים לעסק שלכם. אמנם יש מבחר אפשרויות בתחום, אולם חלק מהמערכות בשוק מתאפיינות בממשקים מסורבלים ומורכבים, אשר מקשים על העובדים ובסופו של דבר, פוגעים ביכולת להטמיע את המערכות בעסק.

אם אתם מעוניינים לשלב מערכת ניהול קשרי לקוחות בעסק שלכם, חשוב לבחור מערכת בעלת ממשק נוח ואינטואיטיבי. מערכת כזו תסייע לכם לשפר ולייעל את תהליכי העבודה בעסק ולעלות על המסלול הנכון להצלחה.

קראו גם על המוצר: תוכנה לניהול פרויקטים

יש לנו את היכולת להבין את הצרכים של הלקוחות שלנו ואת השווקים שלהם

כתובתינו

הסדנא 6, כפר סבא

טלפון

09-880-1955

אימייל

[email protected]