וובמארק מערכות

בתאריך אוגוסט 31, 2020

מערכת ניהול לקוחות – שימור לקוחות

וובמארק מערכות
וובמארק מערכות

בעידן של שפע מוצרים מקבילים וחדשנות על בסיס יום יומי, המשאב הכי חשוב לכל עסק וחברה הם הלקוחות שלה. אם הם יהיו מרוצים, העסק שלכם יפרח. אם הם לא יהיו מרוצים ואתם תטעו בהתנהלות שלכם כלפיהם, הם יעברו למתחרים שלכם.

בעיקר בעידן הדיגיטלי, קל מאוד לזהות חברות שמספקות מוצרים או שירות כמו שלכם ולהתרשם מהן. לרובן יש אתר, ותקשורת זמינה. לכן- הדבר הכי חשוב שכל חברה חכמה עושה היום, היא לא לסמוך בעלי התפקידים, עם כל הכבוד והכישורים שיש להם בקשר לניהול הלקוחות אלא הטמעה של טכנולוגיות שיעזרו לה לנהל את הלקוחות שלה בצורה מושלמת כמו מערכת ניהול לקוחות-CRM.

מערכת CRM Customer Relationship Management

מערכת ניהול לקוחות –CRM הנה מערכת אשר מנהלת באופן רצוף, מדויק ויום יומי את ההתנהלות מול הלקוחות. העניינים הפיננסיים מולם. המכירות, הספקים ועוד. זהו כלי שימושי ממוחשב שנועד ללקוחות של כל ארגון או עסק, כלי מרכזי בכל מחלקת שיווק או מכירות ומחלקת שירות הלקוחות. באמצעות מערכת זו מתאפשרים גישה וניהול של כל המידע הרלוונטי בלחיצת כפתור והיא מתאימה לארגונים בסדר גודל של עסקים קטנים ועד לחברות מובילות במשק.

היא תורמת להבנה יותר נכונה של צרכי הלקוחות, הופכת את הארגון ליעיל, מדויק ורווחי יותר. ותורמת לשביעות רצונם של הלקוחות. היא יודעת לעדכן ולתעד כל פעולה מול לקוח, מתי התבצעה ואיך, על ידי מי? לבצע פעולות חוזרות, לאזכר את המעורבים ולספק דוחות רלבנטיים על כך הפעילות.

יתרונות של מערכת ניהול לקוחות

נדמה שהדבר הכי חשוב של מערכת ניהול לקוחות היא שהלקוחות יהיו מרוצים, אבל היא פועלת במקביל גם על הטמעת שיטות עבודה, שינוי הרגלים, החדרת חדשנות וריענון בנהלים, ויוצרת פיקוח ובקרה על העובדים השונים בקשרים שלהם מול הלקוחות.

תוכנת ניהול לקוחות מבוססת אוריגמי היא תוכנה גמישה וחזקה אשר מעניקה פתרון אופטימלי ומלא לעסקים בכל מיני רמות: קטנים, בינוניים, עסקים גדולים וכן תאגידים. היא מאפשרת אינטגרציה מלאה עם מערכות נוספות שיש בארגון וגורמת לווידוי פעולות, תיאום בקרה ופיקוח. הדבר החשוב ביותר זה שהיא גמישה ומתאימה את עצמה לצורך של כל ארגון. ניתנת לשינויים ולהרחבה לפי ההגדרות של הארגון, צרכיו וצרכי הלקוחות וכן שיפור תהליכים ושיטות עבודה. מערכת זו מבוססת אוריגמי, מביאה למימוש את הפוטנציאל העסקי של כל עסק וחברה בצורה מלאה. 

סנכרון בין כל המערכות בארגון, נתונים ודוחות בזמן אמת

מערכת ניהול לקוחות CRM מבוססת אוריגמי, מאפשרת התממשקות למערכות חיצוניות נוספות. מעקב וקישור אחר ההתנהלות מול גורמי חוץ כמו גופים מעורבים בפעילות החברה או קבלני חוץ. היא חכמה, נגישה ונוחה לתפעול.

אחד היתרונות הכי בולטים של המערכת הוא היכולת שלה להציג תמונה כוללת של הפעילות מול כל לקוח, תוך מתן מידע ונתונים וכן דוחות בצורות שונות של טבלאות וגרפים כדי שיהיה אפשר לנתח את הפעילות בצורה נכונה ויעילה. 

יש לכם כמה מחלקות? האם זקוקים למערכת CRM

היא אידיאלית עבור ארגון בו יש מספר רב של מחלקות, מצמצמת את המשאבים הדרושים ומייעלת את התפקוד שלהם גם מבחינה כלכלית. היא משפרת את תהליכי המכירות וגורמת למעקב יעיל יותר במקרה של מחלקות שיווק למשל, אשר מסוגלות לקבל מהמערכת מידע לגבי אספקת שירות או מוצרים ללקוחות מסוימים. באיזה מצב נמצאת המכירה עם כל אחד. האם נעשו כל הפעולות הדרושות מול כל לקוח ואף מזכירה להם מה עוד הם צריכים לעשות.

כאשר יש מערכת ניהול לקוחות אשר מציגה את כל הנתונים בצורה נוחה, היא מאפשרת ראייה יותר רחבה והסקת מסקנות. אם יש צורך בשיפור פעולות מסוימות או בהוספת פעולות אשר יתרמו להצלחה של עסקאות מול לקוחות, או מענק הטבות וכל פעולה אחרת אשר תגרום ללקוח לבצע את העסקה ולהיות יותר מרוצה.

CRM מבוססת ענן, מעניקה חוויית משתמש ושקיפות מלאה על כל תהליך בכל עסק או ארגון.

קראו גם על המוצר: תוכנה לניהול משימות

יש לנו את היכולת להבין את הצרכים של הלקוחות שלנו ואת השווקים שלהם

כתובתינו

הסדנא 6, כפר סבא

טלפון

09-880-1955

אימייל

[email protected]