וובמארק מערכות

בתאריך אוגוסט 31, 2020

מערכת CRM – כי אין דבר יותר חשוב מהלקוח

וובמארק מערכות
וובמארק מערכות

בתי המשפט מוצפים בתביעות מצד לקוחות שהתאכזבו משירות של עסקים וחברות עד תאגידי ענק בכל מיני רמות. גם עסק קטן צריך לדעת לנהל היום נכון מול לקוחות. הם המשאב החשוב ביותר של כל עסק. הם הנכסים שלו. כל עסק מתחיל עושה מאמצים אדירים כדי לגייס לקוחות חדשים, אבל חלק ניכר מהחברות לא טורח לשמר אותם או לא מסוגל לנהל אותם בצורה נכונה.

כידוע לעתים אנשים מקבלים עסקים בירושה או פותחים עסק כאשר יש להם כישרון מסוים כלשהו בניהול, אבל הם לא מוכשרים או חסרי ידע לנהל את הארגון בכל הרמות. במצב הזה יש סיכוי סביר כי ייצרו כשלים, שאף יגרמו לנטישת לקוחות ולזה לא רוצה להגיע שום חברה. 

הסיבות שבגללן לקוחות מפרים את הנאמנות שלהן כלפי חברה מסוימת, עלולות לנבוע מכל מיני סיבות. זה יכול להיות בגלל חוסר מתן שירות טוב ובזמן. איחור בתגובה. מוצר פגום, שירות לא איכותי. עסקים שלא חוזרים ללקוחות שמחפשים אותם. ארגונים שלא מוצאים את הפתרונות הנכונים לבעיות של לקוחות, התנערות מאחריות ועד הזנחה של לקוחות.

הלקוחות האלה סביר להניח לא ימשיכו להיות לקוחות זמן רב. אין היום מחסור בשום חברה או עסק שמסוגלים לספק פחות או יותר את מה שקיבלתם בחברה אחרת, ואם התאכזבתם מרמת השירות או לא נעניתם באופן מקצועי, אתם פשוט תעברו לעבוד עם חברה אחרת.

אם לחברה הזו תהיה מערכת CRM, סביר להניח שתישארו לקוחות שלה זמן רב.

גם מנהל עלול לטעות!

במקומות עבודה יש היררכיה שקובעת מיהו המנהל, מי הם נושאי התפקידים הבכירים ומי הזוטרים. כל אחד צריך לדעת את תפקידו ולהתנהל בהתאם. התרומה של כולם צריכה לגרום להצלחה של הארגון. זה מתחיל מקבלת ההחלטות, עובר להתנהלות מול גורמים חיצוניים, ניהול פנימי נכון, האצלת סמכויות, מבנה המחלקות,. ניהול פרויקטים מול לקוחות, הגדרת יעדים וניהול לוחות זמנים ותקציב. ביקורת על עובדים והבנה אמיתית של מצב החברה. כל מנהל בוחר את הדרך שלו לנהל את הארגון שלו. 

ההצלחה של כל עסק או ארגון היא ביכולת שלו לשווק את המוצרים או השירות שלו לקהל יעד רחב ככל הניתן. היכולת הגדולה יותר היא לגרום ללקוחות האלה להיות מרוצים. לרצות להמשיך ולקבל את השירות מהחברה ולהפוך ללקוחות נאמנים שלה.

כאשר מדובר בעסק קטן ולמנהל יש כישרון לנהל את כל המשימות מול הלקוחות שלו, לא צפויה בעיה, אבל כאשר מדובר בארגון גדול עם ריבוי משימות ולקוחות, אין לחברה הזו יכולת להצליח אם היא לא מתנהלת תחת מטריה של מערכת CRM לניהול לקוחות.

עומס עבודה, מחסור בכוח אדם

ישנן סיבות רבות לצורך ולנחיצות של הטמעת מערכת CRM לניהול הלקוחות. ראשית היא משמשת כלי עזר מרכזי חשוב בהתנהלות מול לקוחות, מה שהמנהל מוכשר ככל שיהיה לא תמיד מצליח לעשות ובמיוחד כאשר מדובר בחברה גדולה עם הרבה לקוחות.

כיוון שאנו נמצאים היום בעידן שבו השירות הוא מעל לכל, אין ספק כי יש חשיבות עצומה להתנהלות מול לקוח ובלי מערכת טכנולוגית אשר תסייע לנו בתפקוד ובהתנהלות מולו, יש חשש כי החברה עלולה שלא לספק לו את השירות לשביעות רצונו המלאה ואף להפסיד אותו.

אם מדובר על מוצר או שירות מאוד חיוניים שהשימוש בהם מערב אנשים אחרים, גורם לחיסכון בהוצאות כספיות של לקוחות ולקידום פרויקטים, לא יהיה לקוח שיסכים לקבל כשלים או מחדלים שגרמו לו נזק.

מערכת CRM לניהול לקוחות ממוחשבת עוזרת לכל ארגון להתמקד בקשר הרצוף שלהם עם הלקוחות, לבצע מעקב אחר התשלומים, ההזמנות, הצעות המחיר ולהוציא דוחות. זוהי מערכת שתורמת לשקיפות בין החברה ללקוחות ובכך גם למוניטין ולאמינות של החברה. כך תוכלו לנהל תקשורת אפקטיבית ונוחה עם הלקוחות שלכם ומונעת כשלים שונים בעתיד.

קראו גם על המוצר: מערכת ניהול מוקד שירות

יש לנו את היכולת להבין את הצרכים של הלקוחות שלנו ואת השווקים שלהם

כתובתינו

הסדנא 6, כפר סבא

טלפון

09-880-1955

אימייל

[email protected]