וובמארק מערכות – תוכנה לניהול אחזקה

CALIBER PRO

תוכנה לניהול אחזקה - תפעול חכם של מבנים, תשתיות וציוד

קליבר פרו הינה תוכנה לניהול אחזקה אשר פותחה על מנת לתת מענה למגוון רחב של צרכים ואתגרים בכל הקשור לניהול משימות ותהליכים הקשורים לאחזקת מבנים, מערכות ייצור וכל מנגנון אשר דורש טיפול ובדיקות.

המערכת מאפשרת ניהול של מגוון פריטי ציוד, היתרים, תהליכי אחזקה, קליברציה, אחזקה מונעת, אחזקת שבר ועוד. מעבר לכלל המודולים המגיעים עם האפליקציה, פלטפורמת אוריגמי מאפשרת הקמה מהירה ואינטואיטיבית של מודולים שונים לפי צרכיו הייחודיים של הארגון כולל התאמה של הממשקים באופן אשר יביא לידי ביטוי את העקרונות ושיטות העבודה בארגון.

יתרונות התוכנה לניהול אחזקה ומבנים

  • קליבר פרו חוסכת זמן באמצעות הצגת המשימות והמידע במסכים פשוטים לתפעול ​
  • מייצרת שיטות עבודה נכונות, תכנון מקדים ותעדוף נכון של משימות
  • חיסכון בזמני תיוק וניהול פעולות באמצעות תיוק חכם של כל פעולה המאפשר איתור קל של פעולות היסטוריות בעת הצורך
  • התייעלות פיננסית על ידי תכנון חכם של עלויות ותקציבים, באמצעות הצמדת עלויות לפעולות
  • ניהול הצעות מחיר, ציוות משימות לספקים ומעקב טיפול אחר משימות
  • התייעלות וחיסכון בכוח אדם על ידי ניהול נכון מבוסס מידע
  • לקליבר פרו API מתקדם המאפשר התממשקות לכל מערכת מידע קיימת אחרת
  • מערכת המידע מאפשרת הוספת מודולים מותאמי ארגון בצורה עצמאית ואינטואיטיבית
  • שיפור השירות ע"י ריכוז בקשות שירות, וייצור דוחות עפ"י דרישה

מודולים ויכולות נוספות

מערכת ניהול קריאות שירות המאפשרת קבלת קריאות, תעדוף, מיון, מעקב ביצוע לפי בעלי תפקידים, מעקב לקוח אחר קריאות, מעקב זמנים ועלויות. קביעת יעדים ומדדים ומעקב אחרי ביצוע בפועל, הפקת דוחות לפי דרישה. כלי מצויין לשיפור השירות וניהול יעיל של קבלני חוץ

פורטל לקוחות עבור משתמשי הקצה כמו דיירים, עובדים ועוד. המשתמשים נכנסים בצורה עצמאית למערכת ומזינים את הנושא לטיפול, קליבר פרו מאפשרת להם להישאר מעודכנים ולעקוב בזמן אמת אחר הטיפול בפנייתם

פתרונות תקשורת שונים מול לקוחות - שליחת מסרונים ומיילים בצורה אוטומטית, אפשרות חיוג מהמערכת, צ'אט וידאו וצ'אט אודיו. מערכת תקשורת פנימית המאפשרת תקשורת, צ'אט, חלוקת מסך ועוד ישר מתוך המערכת, אפשרות אינטגרציה לוואטסאפ לעסקים, צ'אטים ארגוניים ועוד

אוטומציה של תהליכים כמו ניתוב משימות, מתן עדיפויות לקריאות ומשימות, שיבוצים אוטומטיים, ניהול טפסים דינמיים, ניהול משימות ומעקב אחר ביצוע, זמנים ועלויות

ניהול מאגר ידע - היסטוריית פעילות לפי לקוח, דוחות, מסמכים, הסכמי שירות, ביטוחים, רשיונות אינטגרציה למערכות טלפוניה והקפצות מסכים

ניהול הרשאות עבור משתמשים, ניהול מסמכים, אישורים, הצעות מחיר וחשבוניות.

מעקב ובקרה אחר ציודים במבנה - ניהול מלאי, עובדים, ספקים, ציי רכב ומערכות מורכבות. מעקב תקינות מערכות וביקורות מערכות בטיחות: כיבוי אש, מעליות, מיזוג, בקרת מערכות אקלים ולחות בחדרי מעבדה, ניהול תחום כיולים

התוכנהלניהול אחזקה מאפשרת התממשקות ל API's חיצוניים ולמערכות חיצוניות שונות כמו HR ,ERP ו CRM

הלקוחות שלנו

שותפים לדרך

מבין לקוחותינו ניתן למצוא חברות מתעשיות שונות ומגוונות, עובדה זו מאפשרת לנו ליצור מנעד רחב מאוד של פתרונות לצרכים ארגוניים רבים. אנו שואפים לפעול כזרוע טכנולוגית של כל ארגון איתו אנו עובדים, ולהוות חלק אינטגרלי מהארגון.

הלקוחות שלנו

יצירת קשר

בואו נדבר

כתובתינו

הסדנא 6, כפר סבא

טלפון

09-880-1955

אימייל

[email protected]