וובמארק מערכות – מערכת CRM

CRM PRO

מערכת CRM לניהול לקוחות, כספים, מכירות וספקים

מערכת CRM, כלומר Customer Relationship Management הינה מערכת המשמשת לניהול לקוחות בארגון. באמצעות מערכת CRM מתבצע ניהול ממוחשב של לקוחות הארגון, מחלקת השיווק, המכירות ושירות הלקוחות. 

המערכת מאפשרת גישה וניהול של כל המידע הרלוונטי בארגון בלחיצת כפתור ומתאימה לארגונים מסדר גודל של עסקים קטנים ועד לתאגידים. 

מערכת CRM טובה מביאה לניהול טוב של קשרי לקוחות והופכת את הארגון ליעיל יותר, רווחי יותר ואת הלקוחות למרוצים יותר. 

מערכת ניהול לקוחות טובה יודעת לתעד ולעדכן אילו פעולות מבוצעות מתי, לבצע אוטומציות של פעולות חוזרות, לתזכר ולספק דוחות רלוונטיים ו-KIPs במהירות.

 

מה אנחנו מציעים?

מערכת CRM מבוססת אוריגמי – תוכנה חזקה וגמישה לניהול מערכות מידע בענן הנותנת פתרון מלא ואופטימלי לעסקים קטנים, בינוניים, גדולים ותאגידים. מערכת ניהול הלקוחות שלנו מאפשרת אינטגרציה מלאה עם מערכות נוספות בארגון ומקלה על התנהלות. 

מבנה מערכת CRM של אוריגמי ניתנת להתאמה לפי דרישת הלקוח. המערכת ניתנת להרחבה ושינוי לפי ההגדרה של הארגון וצורך המשתמש ובכך לשפר את דרכי העבודה.

 

מערכת CRM של אוריגמי מביאה את הפוטנציאל העסקי של כל ארגון למימוש מלא

יתרונות המערכת

  • התממשקות למערכות חיצוניות, קישור ומעקב אחר פניות לקבלני חוץ וגופים חיצוניים נוספים
  • פשוטה חתפעול והקמה - אין צורך בידע טכני או כתיבת קוד
  • ניתוח בזמן אמת של נתונים ודוחות בתצוגה נוחה ולפי בחירה - גרפים, טבלאות, תצוגת פאי ועוד...
  • ניהול מספר רב של מחלקות בארגון תחת מערכת אחת, צמצום משאבים והתייעלות פיננסית
  • שיפור תהליכי מכירות ומעקב אחר ביצועים
  • ארגון המידע בצורה יעילה ושיפור רמת שירותה הלקוחות בארגון
  • חווית משתמש אינטואיטיבית המתאימה לכל רמת שליטה דיגיטלית
  • המערכת מבוססת ענן וניתן לגשת אליה מכל מכשיר ובכל מקום
  • שקיפות מלאה, שליטה ובקרה על תהליכים בארגון

מודולים ויכולות נוספות

שיווק ומכירות - קליטה אוטומטית של לידים הנכנסים על ידי שיווק באינטרנט מערכת תקשורת פנימית - צ'אט, וידאו ועוד - כך שניתן לצפות בכל מסך בכל פורום יחד.ניהול הלידים ותיעוד מלא של השיחות ללקוח קליטת לקוחות חדשים וניהולם, מעקב אחרי תחזיות של מחלקת השיווק והמכירות

מעקב אחרי ביצועים של עובדים - מערכת דינמית של תזכורות אוטומטיות הניתנת להגדרה ושינוי עצמאיים, שליחת מיילים אוטומטית. טפסים דינמיים הנשלחים דרך מייל או SMS וניתנים לחתימה דיגיטלית, לוח בקרה מתקדם שניתן להתאמה מלאה לפי הצרכים המשתנים של המשתמש, ניהול גלובאלי של מרכזי שירות

פתרונות תקשורת שונים מול לקוחות - שליחת מסרונים ומיילים בצורה אוטומטית, אפשרות חיוג מהמערכת, צ'אט וידאו וצ'אט אודיו. מערכת תקשורת פנימית המאפשרת תקשורת, צ'אט, חלוקת מסך ועוד ישר מתוך המערכת, אפשרות אינטגרציה לוואטסאפ לעסקים, צ'אטים ארגוניים ועוד

אוטומציה של תהליכים כמו ניתוב משימות, מתן עדיפויות לקריאות ומשימות, שיבוצים אוטומטיים, ניהול טפסים דינמיים, ניהול משימות ומעקב אחר ביצוע, זמנים ועלויות

ניתוח הביצועים של מחלקת השירות והתמיכה בכלל ושל נציגים בפרט, ביחס לפרמטרים שנקבעו מראש: כמו זמן תגובה, איכות ביצוע ועוד.

ניהול מאגר ידע - היסטוריית פעילות לפי לקוח, דוחות, מסמכים, הסכמי שירות, ביטוחים, רשיונות אינטגרציה למערכות טלפוניה והקפצות מסכים, הפקת דוחות כלליים ומותאמים אישית, בניית דשבורדים, ניהול דינמי באמצעות תעדוף בגרירה של משימות חלוקת מסכים ועוד.

ניהול תהליכי עבודה ומשימות - תחזית מכירות, מעקב אחר שביעות רצון לקוחות, מדידה של מטרות ויעדים ע"ימעקב לידים, ניהול אזורים וצוותים, הקלטת שיחות אוטומטית, ניתוח שיחות, אוטומציה בשליחת מיילים, ניהול משימות ומעקב אחר ביצוע

התממשקות עם מערכות הארגון השונות יומנים, מערכת ERP, מערכת טלפוניה קווי ייצור, מערכות בדיקות, מערכות חשבונאיות, ניהול מלאי

הלקוחות שלנו

שותפים לדרך

מבין לקוחותינו ניתן למצוא חברות מתעשיות שונות ומגוונות, עובדה זו מאפשרת לנו ליצור מנעד רחב מאוד של פתרונות לצרכים ארגוניים רבים. אנו שואפים לפעול כזרוע טכנולוגית של כל ארגון איתו אנו עובדים, ולהוות חלק אינטגרלי מהארגון.

הלקוחות שלנו

יצירת קשר

בואו נדבר

כתובתינו

הסדנא 6, כפר סבא

טלפון

09-880-1955

אימייל

[email protected]