וובמארק מערכות – תוכנה לניהול פרויקטים

PROJECTOR PRO

תוכנה לניהול פרויקטים ומשימות בענן

ניהול פרויקטים טוב נמדד בזמן הביצוע, עמידה בתקציבים מוגדרים וכמובן בשביעות רצון הלקוח. כשהמטרה להגיע לביצוע טוב של פרויקט, כדאי להשתמש בתוכנה לניהול פרויקטים מקצועית אשר מתאימה לצרכים הייחודים של ואופי העבודה בפרוייקט שכזה.

המערכת שלנו מבוססת על אוריגמי – פלטפורמה חזקה וגמישה להקמה וניהול של מערכות, נותנת מענה לניהול מקצועי של פרויקטים, משלב התכנון, דרך התנעת הפרויקט, אפיון המשימות, ביצוע המשימות בפועל ע״י הגורמים הרלוונטים, תקשורת מול הלקוח ומסירה של הפרויקט.

המערכת מאפשרת ניהול פרויקטים בענן כך שניתן לעבוד מכל מקום בכל זמן. המערכת מאפשרת הקמה מהירה של מודולים שונים לפי צרכי הארגון ומאפשרת התאמה של ממשקים למבנה הארגוני באופן המבטא בצורה מושלמת, את עקרונות העבודה ושיטות העבודה שלו.

יתרונות התוכנה לניהול פרויקטים

  • ניהול משימות וקבלת משימות ישירות מהמייל, מפורטל לקוחות מובנה ובהזנה ידנית
  • התוכנה לניהול פרויקטים מייצרת שיטות עבודה נכונות, תכנון מקדים ותעדוף נכון של משימות
  • חיסכון בזמני תיוק וניהול פעולות באמצעות תיוק חכם של כל פעולה המאפשר איתור בעת הצורך
  • התייעלות פיננסית על ידי תכנון מדוייק של עלויות ותקציבים באמצעות הצמדת עלויות לפעולות
  • דוחות חכמים ומכשירים פיננסיים לחיוב לקוחות לפי ריטיינרים, שעות עבודה ובנקי שעות
  • ניהול קבלני חוץ /פרילנסרים בצורה יעילה, כחלק אינטגרלי מהארגון והמערכת
  • מגוון רחב של תצוגות המאפשרות מבט-על יעיל לגבי אספקטים שונים של הפרוייקט.
  • התייעלות בניהול כוח האדם אשר מגבירה את התפוקה של בית התוכנה וחוסכת כסף ומשאבים
  • ממשק אינטואיטיבי ורספונסיבי המאפשר עבודה מכל מכשיר ומכל מקום

מודולים ויכולות נוספות

מערכת ניהול משימות המאפשרת קבלת משימות, תעדוף, מיון, מעקב ביצוע לפי בעלי תפקידים, מעקב לקוח אחר משימות שלו, מעקב זמנים ועלויות. קביעת יעדים ומדדים ומעקב אחרי ביצוע בפועל, הפקת דוחות לפי דרישה.

פורטל לקוחות עבור משתמשי הקצה. הלקוח נכנס עצמאית מזין משימה או באג ומבצע מעקב אחר ביצוע מה שמאפשר התנהלות יעילה ושקופה יותר מול הלקוחות חסכון בזמנים והגברת שביעות רצון הלקוחות

פתרונות תקשורת שונים מול לקוחות - שליחת מסרונים ומיילים בצורה אוטומטית, אפשרות חיוג מהמערכת, צ'אט וידאו וצ'אט אודיו. מערכת תקשורת פנימית המאפשרת תקשורת, צ'אט, חלוקת מסך ועוד ישר מתוך המערכת, אפשרות אינטגרציה לוואטסאפ לעסקים, צ'אטים ארגוניים ועוד

אוטומציה של תהליכים כמו ניתוב משימות, מתן עדיפויות לקריאות ומשימות, שיבוצים אוטומטיים, ניהול טפסים דינמיים, ניהול משימות ומעקב אחר ביצוע, זמנים ועלויות

מגוון רחב של תצוגות המאפשרות שליטה ובקרה לכל אורך הפרוייקט, כמו למשל: תצוגת קאנבאן, גאנט, תצוגה טבלאית, דשבורדים בהתאמה אישית, ועוד.

ניהול מאגר ידע - היסטוריית פעילות לפי לקוח, דוחות, מסמכים, הסכמים, רשיונות, אינטגרציה למערכות טלפוניה והקפצות מסכים

הפקת דוחות כלליים ומותאמים אישית, בניית דשבורדים, ניהול דינמי באמצעות תעדוף בגרירה של משימות חלוקת מסכים ועוד.

התממשקות ל API's חיצוני למערכות חיצוניות שונות HR ERP וCRM

הלקוחות שלנו

שותפים לדרך

מבין לקוחותינו ניתן למצוא חברות מתעשיות שונות ומגוונות, עובדה זו מאפשרת לנו ליצור מנעד רחב מאוד של פתרונות לצרכים ארגוניים רבים. אנו שואפים לפעול כזרוע טכנולוגית של כל ארגון איתו אנו עובדים, ולהוות חלק אינטגרלי מהארגון.

הלקוחות שלנו

יצירת קשר

בואו נדבר

כתובתינו

הסדנא 6, כפר סבא

טלפון

09-880-1955

אימייל

[email protected]