וובמארק מערכות – תוכנה לניהול משימות

SOFTHOUSE PRO

תוכנה לניהול משימות לבתי תוכנה, חברות IT וסוכנויות דיגיטל

סופטהאוס פרו הינה מערכת מידע שנתפרה בצורה קפדנית על מנת לענות על האתגרים והצרכים של חברות IT, בתי תוכנה וסוכנויות דיגיטל בצורה מושלמת. את המערכת בנינו על בסיס ניסיון רב שנים בניהול פרויקטים מגוונים ומורכבים ואחרי מחקר מעמיק בנושא.

Softhouse Pro נותנת פתרון הוליסטי לניהול בית התוכנה משלב צירוף הלקוח למערכת, הצעות מחיר ועבודה, תכנון ואפיון הפרויקט ולוחות הזמנים, ניהול הביצוע בפועל מסירה ללקוח ותחזוקה שוטפת של נכסים דיגיטליים.

ניתן לבצע התאמות לתהליכי העבודה הייחודיים של כל בית תוכנה בצורה מהירה ויעילה. המערכת שלנו חוסכת בצורה משמעותית את העלויות של ריבוי מערכות, ומאפשרת לרכז את כל ההתנהלות העסקית תחת מערכת אחת.

יתרונות המערכת

  • ניהול משימות וקבלת משימות ישירות מהמייל, מפורטל לקוחות מובנה ובהזנה ידנית
  • תוכנה לניהול משימות מייצרת שיטות עבודה נכונות, תכנון מקדים ותעדוף נכון של משימות
  • חיסכון בזמני תיוק וניהול פעולות באמצעות תיוק חכם של כל פעולה המאפשר איתור בעת הצורך
  • התייעלות פיננסית על ידי תכנון מדוייק של עלויות ותקציבים באמצעות הצמדת עלויות לפעולות
  • דוחות חכמים ומכשירים פיננסיים לחיוב לקוחות לפי ריטיינרים, שעות עבודה ובנקי שעות
  • ניהול קבלני חוץ /פרילנסרים בצורה יעילה, כחלק אינטגרלי מהארגון והמערכת
  • יכולות התאמה ויצירה של מודולים אשר עונים בצורה מושלמת לצרכיו הייחודיים של בית התוכנה
  • התייעלות בניהול כוח האדם אשר מגבירה את התפוקה של בית התוכנה וחוסכת כסף ומשאבים
  • ממשק אינטואיטיבי ורספונסיבי המאפשר עבודה מכל מכשיר ומכל מקום

מודולים ויכולות נוספות

תוכנה לניהול משימות - מאפשרת קבלת דרישות, תעדוף, מיון, מעקב ביצוע לפי בעלי תפקידים, מעקב לקוח אחר משימות שלו, מעקב זמנים ועלויות. קביעת יעדים ומדדים ומעקב אחרי ביצוע בפועל, הפקת דוחות לפי דרישה.

פורטל לקוחות עבור משתמשי הקצה. הלקוח נכנס עצמאית מזין משימה או באג ומבצע מעקב אחר ביצוע מה שמאפשר התנהלות יעילה ושקופה יותר מול הלקוחות חסכון בזמנים והגברת שביעות רצון הלקוחות

פתרונות תקשורת שונים מול לקוחות - שליחת מסרונים ומיילים בצורה אוטומטית, אפשרות חיוג מהמערכת, צ'אט וידאו וצ'אט אודיו. מערכת תקשורת פנימית המאפשרת תקשורת, צ'אט, חלוקת מסך ועוד ישר מתוך המערכת, אפשרות אינטגרציה לוואטסאפ לעסקים, צ'אטים ארגוניים ועוד

אוטומציה של תהליכים כמו ניתוב משימות, מתן עדיפויות לקריאות ומשימות, שיבוצים אוטומטיים, ניהול טפסים דינמיים, ניהול משימות ומעקב אחר ביצוע, זמנים ועלויות

ניתוח ביצועים של מחלקות הביצוע השונות בחברה - מנהלי פרויקט, אנשי פיתוח ו QA. מול הפרמטרים שנקבעו מראש: זמן תגובה, איכות ביצוע, עלויות עובד ופרוייקט וכו'

ניהול מאגר ידע - היסטוריית פעילות לפי לקוח, דוחות, מסמכים, הסכמים, רשיונות, אינטגרציה למערכות טלפוניה והקפצות מסכים

הפקת דוחות כלליים ומותאמים אישית, בניית דשבורדים, ניהול דינמי באמצעות תעדוף בגרירה של משימות חלוקת מסכים ועוד.

תוכנה לניהול משימות המאפשרת התממשקות ל API's חיצוני למערכות חיצוניות שונות HR ERP וCRM

הלקוחות שלנו

שותפים לדרך

מבין לקוחותינו ניתן למצוא חברות מתעשיות שונות ומגוונות, עובדה זו מאפשרת לנו ליצור מנעד רחב מאוד של פתרונות לצרכים ארגוניים רבים. אנו שואפים לפעול כזרוע טכנולוגית של כל ארגון איתו אנו עובדים, ולהוות חלק אינטגרלי מהארגון.

הלקוחות שלנו

יצירת קשר

בואו נדבר

כתובתינו

הסדנא 6, כפר סבא

טלפון

09-880-1955

אימייל

[email protected]