וובמארק מערכות – ניהול מוקד שירות

SUPPORTER PRO

ניהול מוקד שירות, IT ו HELP DESK

ספורטר פרו הינה מערכת מידע אשר תוכננה בקפידה כדי לענות על הצרכים ואתגרי היום יום בניהול מוקד שירות מחלקות IT ו  HELP DESK.

ספורטר פרו מאפשרת לנהל כל תהליך של פניה, מכל מקור – דרך כל עצי התהליכים האפשריים ועד להגעה לסיום הטיפול המוצלח. בנוסף מערכת ניהול מוקד שירות יודעת לתזכר על תהליכים שמתעכבים, לפתוח משימות שוטפות, לאפשר ציוות לקוחות ופניות לנציגים, לספק סטטיסטיקות ודוחות ועוד.

בנוסף לכל זאת, ספורטר פרו מאפשרת הקמה מהירה וקלה של מודלים ותהליכים אשר עונים בצורה מדויקת לצרכים של מרכזי השירות השונים, וכן התאמה מוחלטת של הממשקים לשיטות העבודה הייחודיות של כל ארגון.

 

יתרונות המערכת ניהול מוקד שירות

  • מעקב פשוט אחר יעילות מרכז התמיכה והשירות המאפשר שיפור דרמטי בזמני התגובה ואיכות השירות, רמת SLA ותפקוד שוטף
  • יצירת שיטות ותהליכי עבודה נכונים, תכנון מקדים ותעדוף נכון של קריאות שירות
  • תיוק חכם של קריאות שירות החוסך בזמני תיוק ומאפשר איתור קל לפי דרישה בעת הצורך
  • התייעלות פיננסית על ידי תכנון עלויות ותקציבים, הצמדת עלויות לפעולות וניהול נכון של כוח אדם
  • ניהול עצי תהליכים, אסקלציות ותזכורות אוטומטיות במייל, מסרונים, מיילים ועוד.
  • התחברות פשוטה למערכת מכל מקום, כל מכשיר בכל זמן המאפשרת שליטה מרחוק
  • חווית משתמש אינטואיטיבית המתאימה לכל רמת שליטה דיגיטלית
  • התממשקות למערכות חיצוניות, קישור ומעקב אחר פניות לקבלני חוץ וגופים חיצוניים נוספים
  • ריכוז קריאות השירות וייצור קל ומהיר של דוחות מגוונים לפי צורכי הלקוח

מודולים ויכולות נוספות

מערכת ניהול קריאות שירות המאפשרת קבלת קריאות, תעדוף, מיון, מעקב ביצוע לפי בעלי תפקידים, מעקב לקוח אחר הטיפול בקריאות, התעדכנות בזמני ביצוע ועלויות. קביעת יעדים ומדדים ומעקב אחרי ביצוע בפועל.

פורטל לקוחות עבור משתמשי הקצה כמו דיירים, עובדים ועוד. המשתמשים נכנסים בצורה עצמאית למערכת ומזינים את הנושא לטיפול, ספורטר פרו מאפשרת להם להישאר מעודכנים ולעקוב בזמן אמת אחר הטיפול בפנייתם

פתרונות תקשורת שונים מול לקוחות - שליחת מסרונים ומיילים בצורה אוטומטית, אפשרות חיוג מהמערכת, צ'אט וידאו וצ'אט אודיו. מערכת תקשורת פנימית המאפשרת תקשורת, צ'אט, חלוקת מסך ועוד ישר מתוך המערכת, אפשרות אינטגרציה לוואטסאפ לעסקים, צ'אטים ארגוניים ועוד

אוטומציה של תהליכים כמו ניתוב משימות, מתן עדיפויות לקריאות ומשימות, שיבוצים אוטומטיים, ניהול טפסים דינמיים, ניהול משימות ומעקב אחר ביצוע, זמנים ועלויות

ניתוח הביצועים של מחלקת השירות והתמיכה בכלל ושל נציגים בפרט, ביחס לפרמטרים שנקבעו מראש: כמו זמן תגובה, איכות ביצוע ועוד.

ניהול מאגר ידע - היסטוריית פעילות לפי לקוח, דוחות, מסמכים, הסכמי שירות, ביטוחים, רשיונות אינטגרציה למערכות טלפוניה והקפצות מסכים, הפקת דוחות כלליים ומותאמים אישית, בניית דשבורדים, ניהול דינמי באמצעות תעדוף בגרירה של משימות חלוקת מסכים ועוד.

ניהול מחלקת IT - ניהול צוות ,ניהול מלאי חומרה תוכנה, service desk, הרשאות וסיווגים

התממשקות ל API's חיצוניים ולמערכות חיצוניות שונות כמו HR ,ERP ו CRM התממשקות קבלת פניות ממגוון מקורות מידע - טלפון, מדיה חברתית, פורטל לקוחות מובנה, אתרי אינטרנט ועדכון ממשקים חיצוניים

הלקוחות שלנו

שותפים לדרך

מבין לקוחותינו ניתן למצוא חברות מתעשיות שונות ומגוונות, עובדה זו מאפשרת לנו ליצור מנעד רחב מאוד של פתרונות לצרכים ארגוניים רבים. אנו שואפים לפעול כזרוע טכנולוגית של כל ארגון איתו אנו עובדים, ולהוות חלק אינטגרלי מהארגון.

הלקוחות שלנו

יצירת קשר

בואו נדבר

כתובתינו

הסדנא 6, כפר סבא

טלפון

09-880-1955

אימייל

[email protected]